1nsane Chip tuning – Automobilių galios didinimas iki 30 %

Ar chip tuningas kenkia automobiliui?

Variklio galios didinimas (Chip tuning) visiškai nekenkia variklio resursui, nei jį sumažina. Visi programiniai pakeitimai yra daromi leistinose varikliui ribose. Prieš atliekant chiptuningą, automobiliui yra atliekama diagnostika, ir patikrinami variklio agregatai. Jei viskas yra tvarkoje, automobilio ilgaamžiškumas visiškai nepakinta, jei automobilis yra eksploatuojamas protingai ir teisingai prižiūrimas. Priešingu atvėju, automobilis ir be chiptuningo nebus ilgaamžis.

Kodėl to nedaro pats gamintojas?

Klystume, jei manytume, kad gamintojas to nedaro. Kiekvienas gamintojas tai daro marketingo sumetimais. Dauguma automobilių turi skirtingas komplektacijas, kuriose skiriasi ne tik vidaus įrangos kiekis bei kokybė, tačiau skiriasi ir automobilio galia, nors visuose modeliuose yra iš esmės tas pats variklis. Dauguma atvėjų, siekiant sumažinti automobilio kainą, gamintojai naudoja programas su išskirtinai vidutiniais nustatymais, kuriuos gali naudoti daugumoje variklių.

Taigi, įsigijus ar eksplotuojant turimą automobilį, jame dažniausiai yra paliktas saugus gamyklinis galios rezervas, kurį galima išnaudoti. Automobilis tampa dinamiškesnis visame sūkių diapazone. Nepaisant to, jog automobilis įgauna daugiau galios, kartu galima ir taupyti kurą apie 15%, o tai dažnai sudaro nuo 0,5L-1,5L/100km.

 

Kaip ir kas yra daroma?


Su specializuotos įrangos pagalba yra nuskaitoma originali automobilio valdymo programa iš automobilio valdymo bloko. Kaip minėjome ankščiau, naujesniuose automobiliuose tai yra padaroma naudojant diagnostinę terpę, o senesniuose – išimamas automobilio valdymo blokas, ir programa iškeliama nuskaičius atminties mikroschemą esančią jame. Nuskaičius programą, profesionalūs programuotojai padaro reikamus pakeitimus automobilio valdymo programoje, ir tuomet nauja, patobulinta valdymo programa yra įrašoma į automobilio valdymo bloką.


 


Variklio optimizavimas, galios bei sukimo momento prieaugis yra gaunamas dėl tikslesnės kuro uždegimo kontrolės, bei pakoregavus kuro/oro mišinį, kuris patenka į variklį. Varikliuose su turbokompresoriais, taip pat padidinamas turbinos sukeliamas oro slėgis. Itin svarbu sukurti gerai subalansuotą kuro/oro mišinį, kuris būtų optimalus ir lengvai suvirškinamas varikliui. Lygiai taip pat, kaip ir nustatyti tinkamą laiką tam mišiniui uždegti, kas leistu pasiekti didžiausią variklio darbo efektyvumą.

 1nsane Variklio galios didinimas dabar ir su galingumo matavimu (DYNO stendu)