Susikurti savo logotipą labai sunku. Sunku net akyse išgauti jo viziją, o ką jau kalbėti apie perteikimą į kompiuterines programas. Dėl šių ir gausybės kitų priežasčių dažniausiai kreipiamasi į specialistus, kuriems logotipų kūrimas yra kasdienė jų veikla.
Logotipų kūrimas vyksta gana paprastai, tačiau tam reikalinga šiokia tokia gyslelė, gilesnis mąstymas, mokėjimas perteikti svarbią informaciją ženklais, simboliais. Kitaip tariant, gerą logotipą gali sukurti žmogus ar jų grupė, kurie yra tam sutverti. Visgi, šiokios tokios tendencijos pastebimos.
Jei įmonės veikla yra vandens siurbliai, tai logotipe, labai tikėtina, bus mėlynų akcentų, nieko nenustebins lašelis ar bangelė. Tačiau žvelgiant iš kitos pusės, jei įmonė kuria ar parduoda sudėtingus vandens siurblius ir susijus produktus, logotipe gali vyrauti technologijų simboliai, modernumas.
Logotipo autorius jį sukuria specialiomis programinėmis įrangomis, seniai nebenaudojamas paišymas ranka (nebent eskizų), o logotipas pateikiamas patogiai atvaizduojant kompiuterio ekrane, suteikiant vektorinį failą, kuris gali būti neribotai didinamas neprarandant kokybės, tai aktualu norint gaminti reklaminę medžiagą, panaudoti logotipą ne tik internete, bet ir spaudoje ar lauko reklamose.
Jei logotipe atvaizduojami sudėtingesni piešiniai, kad ir jau minėti vandens siurbliai, dažnai yra kuriamas ir papildomas, supaprastintas logotipas kai kuriems spaudos darbams. Tačiau kuo toliau, tuo daugiau kompanijų supaprastina savo logotipus, sukuria juos kuo labiau įsimintinais ir iš tolo pažįstamais. Žinoma, tokios kompanijos investuoja labai daug, išmėgina ir renkasi iš kelių dešimčių logotipų arba pripratina savo klientus prie jau esamo. Įtikti kai kurioms kompanijoms ar net pavieniams užsakovams labai sunku, todėl logotipų kūrimas tampa dar sudėtingesniu, o kūrėjui gali tekti dirbti ir švietėjišką darbą, aiškinti užsakovui, kodėl vienas ar kitas logotipas yra tinkamesnis, geresnis pasirinkimas konkrečiu atveju.
Tiek išsirinkti, tiek sukurti logotipą yra gana sunku, todėl labai svarbu, kad užsakovas tinkamai komunikuotų su kūrėjų, pateiktų savo viziją, išreikštų norus, o logotipo kūrėjas praneštų apie savo mintis, kurios jam kyla kuriant logotipą, net jei pirminiai kliento norai ir buvo kitokie.