Kiekvieną mėnesį turėdamas 2,7 milijardus aktyvių vartotojų Facebook yra pats populiariausias socialinis tinklas pasaulyje. Tačiau, deja, bet vis dar nemaža dalis verslų nesupranta, kad Facebook taip pat yra ir pati didžiausia socialinės medijos reklamos platforma. Išmintingai optimizuotos Facebook reklaminės kampanijos gali verslui atnešti labai didelę naudą.
Todėl jei vis dar nepasinaudojote Facebook reklama, praleidžiate labai daug verslo galimybių. Tačiau, laimei, pradėti naudotis Facebook reklama niekuomet nėra per vėlu, todėl verta susipažinti ir su keliais šios populiarios reklamos priemonės privalumais.
Facebook reklama yra veiksminga
Per daugybę metų Facebook tapo ypatingai svarbia daugelio žmonių gyvenimo dalimi. Atsižvelgiant į nuolatos augantį šiandieninį aktyvių vartotojų skaičių, ši tendencija neatrodo greitu metu pasikeisianti. O kadangi statistika rodo, jog Facebook iš reklamos generuojamos pajamos kiekvienais metais sistemingai auga, tai taip pat liudija, kad verslas Facebook reklamą vertina kaip veiksmingą rinkodaros priemonę. Taigi, nėra stebėtina, kad verslas investuoja į Facebook reklamą – ypač, kai Facebook vartotojai yra ir aktyvūs pirkėjai. Vienos atliktos apklausos metu paaiškėjo, kad net 44 % vartotojų sprendimą pirkti nulėmė Facebook.
Nedidelė Facebook reklamos kaina
Facebook reklamos kaina lyginant su kitų tradicinio marketingo priemonių kainomis galima matyti akivaizdų skirtumą – Facebook reklama yra pigesnė. Neretai savo produktą tūkstančiui žmonių jūs pagalite pareklamuoti vos už 4 ar 6 eurus, jei jūsų reklamos kampanija yra tinkamai sustyguota. Jei žvelgtume į tradicinę reklamą, tokiu atveju turėtumėte sumokėti ne mažiau kaip 50 eurų.
Pažangus tikslinės auditorijos pasiekimas
Vienas iš pagrindinių Facebook reklamos privalumų yra galimybė lengvai pasiekti savo tikslinę auditoriją, kurią sudaro potencialūs klientai. Facebook sukuria sąlygas kurti reklamines kampanijas, atsižvelgiant į auditorijos vietą, amžių, elgseną ir interesus. Dėl šios priežasties reklama yra rodoma tiems vartotojams, kurie gali būti sudominti jūsų teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Ir tai verslui suteikia labai didelį lankstumą bei prieinamumą, kadangi tuomet galima lengvai koreguoti savo reklamines kampanijas, kartu paprasčiau pasiekiant savo potencialius klientus.
Facebook reklama skatina didesnį įsitraukimą
Facebook reklama padeda padidinti ir vartotojų įsitraukimą. Tai savo ruožtu labai tiesiogiai prisideda prie didesnės verslo sėkmės, pardavimų skatinimo ir didesnio patikimumo. Šioje platformoje yra daugybė būdų, kaip savo reklamines kampanijas galima paversti patrauklesnėmis ir įtaigingesnėmis.
Facebook teikia nemokamą analitiką
Facebook reklama yra neatsiejama ir nuo labai išsamių analitinių duomenų atskaitų, kurios parodo, koks yra kiekvienos reklaminės kampanijos efektyvumas. Be to, tokios ataskaitos yra atnaujinamos realiu laiku, todėl jūs akimirksniu galite žinoti, kas veikia geriausiai, o ką vertėtų pakeisti. Reklamos valdyme galima matyti ir visas socialines metrikas bei konversijos rodiklius, įrašų pasiekiamumą, našumą ir kt. Kuomet turite prieigą prie tokių duomenų, tampa lengviau koreguoti ir pritaikyti savo reklamines kampanijas, kad reikšmingai išaugtų investicinė grąža.
Skatinimas veikti
Dar vienas svarbus Facebook reklamos privalumas yra galimybė naudoti veikti skatinančius mygtukus, kurie padeda padidinti konversijos rodiklį. Tokiu būdu galima potencialiam klientui iš anksto suteikti informaciją apie tai, ko iš jo yra tikimasi, pvz., užsiprenumeruoti naujienlaiškį, peržiūrėti vaizdo įrašą ir kt.
Facebook suteikia remarketingo galimybę
Facebook siūlo daug galimybių, tačiau viena iš reikšmingiausių yra remarketingas, kuris tampa nuostabia priemone, padedančia pasiekti jūsų produktus ar paslaugas praeityje mačiusius vartotojus, kurie vis dar nėra apsisprendę. Toks prarastų vartotojų susigrąžinimas gali labai veiksmingai padidinti ir pardavimų skaičių.